JAWATAN KOSONG TERKINI DI KTM BERHAD - DIARI KERJAYA

Breaking

Join Channel Telegram @diarikerjaya

Monday, May 11, 2020

JAWATAN KOSONG TERKINI DI KTM BERHAD


JAWATAN KOSONG TERKINI DI KTM BERHAD 
KTM BERHAD menawarkan peluang kerjaya kepada rakyat Malaysia yang berminat dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan yang ditawarkan di syarikat tersebut. Berikut merupakan senarai jawatan yang ditawarkan:-
  1. MANAGER STRATEGIC MARKETING
  2. ADMINISTRATION EXECUTIVE
  3. INTERN 
SYARAT ASAS PERMOHONAN
  • Calon hendaklah berusia tidak kurang daripada 25 tahun dan tidak melebihi daripada 35 tahun pada tarikh tutup permohonan yang telah ditetapkan;
  • Lulus dalam peperiksaan SPM dan mendapat kepujian dalam bahasa Malaysia termasuk ujian lisan atau mana-mana kelayakan yang sama taraf dengannya dan diiktiraf oleh kerajaan Malaysia.
  • Calon perlu merujuk kelayakan setiap jawatan yang dipohon sepertimana dipautan yang diberikan.
CARA MEMBUAT PERMOHONAN
  • Permohonan jawatan kosong di KTMB sekarang hendaklah dibuat secara online dengan menggunakan laman sesawang rasmi yang telah disediakan oleh pihak KTMB yang kami telah berikan pautannya dibawah.
  • Calon yang pertama kali membuat permohonan hendaklah membuat pendaftaran terlebih dahulu manakala mereka yang telah mendaftar hanya perlu login dan memohon jawatan yang ditawarkan.
  • Sila pastikan anda mengisi segala maklumat yang diminta dengan lengkap dan tepat serta memenuhi segala syarat pelantikan yang telah ditetapkan.
Maklumat Penuh Permohonan Jawatan KLIK DI SINI



No comments:

Post a Comment